El nostre equip ja es va imposar dijous a l’Aurial Pàdel Vic (2-1) a vuitens de finals. Aquest dissabte, a quarts, ha caigut el Club Tennis Arbúcies A per 2-1, i a semifinals, el Club Tennis Torelló A, també per 2-1.
La final ha estat molt igualada i no s’ha decidit fins al partit decisiu, on l’Ian i l’Oliver, amb un gran joc, han perdut per 10-8 en un emocionant super tiebreak. Al mixte, en Gerard i l’Iris s’han imposat a una gran parella, Xevi Sagalés-Maite Vila. El femení s’ha perdut.
Pel que fa al Foment B, divendres va aconseguir una plàcida victòria a vuitens de final (3-0) contra el Club Tennis Seva B i ha perdut aquest dissabte pel mateix resultat (0-3) a quarts contra el potent Club Tennis Arbúcies B. Un resultat enganyós aquest últim, ja que els tres partits s’han decidit al super tiebreak .
Moltes felicitats a tots i totes. Hem competit fins al final i ha estat un gran tancament de temporada.