També han començat amb força les noies del B, amb una victòria que els donarà moral de cara a les properes jornades. La Sílvia i la Judit han marcat les diferències en els punts claus i la Mireia i l’Anna han arrasat les seves rivals.
Mireia Montserrat-Anna Vila-masana / Uriah Alonso-Laura Hernàndez : 6-0 i 6-1
Bon partit de la Sílvia i la Judit. Foto: Foment d'Esports
La Mireia i l'Anna han estat molt superiors. Foto: Foment d'Esports
------------
Femení, categoria 4, grup A / 1a jornada
Club Tennis Vic C - Foment d’Esports C: 2-0
Partit ajornat la setmana passada per la pluja. Les vigatanes, molt joves, han mostrat les credencials per pujar de categoria i han estat molt superiors a les nostres jugadores que, això sí, han lluitat fins al final.
Parella número 1 CT Vic / Cristina Arola-Cristina Font: 6-2 i 6-0
Parella número 2 CT Vic / Anna Sala-Anna López: 6-2 i 6-2
Les dues Cristines s'han trobat amb una gran parella. Foto: Foment d'Esports
Les dues Annes han plantat cara a les seves rivals. Foto: Foment d'Esports
------------
Masculí, categoria 4, grup A / 1a jornada
Foment d’Esports B - Club Tennis Arbúcies B: 1-2
El segon equip masculí ha debutat amb moltes cares noves, algunes d’incorporacions recents i d’altres que feia temps que no jugaven. Resultat agredolç, ja que el tercer partit podria haver canviat el signe del partit. Tranquils, que això només ha fet que començar.
Jordi Save-Carles Prat / David Sans-Francesc Sabiote: 6-4 i 7-6
Jordi Sallés-Hipòlit López / Joel Ferrer-Pol Serradesanferm: 2-6 i 2-6
Edu Massagué-Carles Sentís / Arnau Vila-Gerard Triola: 2-6, 6-3 i 1-6
En Jordi i en Carles, tot i no haver jugat mai junts, han tret el partit amb solvència. Foto: Foment d'Esports
L'Edu i en Carles han lluitat fins al tercer set. Foto: Foment d'Esports
---------
Masculí, categoria 5, grup B / 1a jornada
Foment d’Esports C - Club Tennis Arbúcies C: 2-1
Bon inici de temporada del tercer equip, que aquest any, amb uns jugadors molt joves i algun fitxatge de molta qualitat, aspiren a tot. De moment, victòria per la mínima contra un dels que podria ser rival directe per a l’ascens.
I encara podia haver estat una victòria més àmplia. Les parelles 1 i 3 han tingut partits relativament fàcils, on s’han mostrat contundents. El partit més disputat, el de l’Aleix i en Pol, en canvi, no s’ha decidit fins a un disputat tercer set que podia haver caigut del nostre cantó.
Ignasi Rovira-Riki Sitjà / Joan Moreno-Víctor Folch: 6-3 i 6-3
Aleix Molera-Pol Clares / Josep Maria Espel-José Grenón: 3-6, 6-4 i 4-6
Marco Burgulla-Ignasi Coma / Guillem Casadesús-Quico Martínez: 6-0 i 6-3